Deep Sky Dad Field Rotator 1 (FR1)

Aloittaja Harmaa Vaeltaja, 16.06.2024, 12:14:46

« edellinen - seuraava »

Harmaa Vaeltaja

Onkohan kenelläkään kokemusta tuosta Deep Sky Dad Field Rotator 1 (FR1):sta? On halvin rotator mitä markkinoilla on, aika hyvällä marginalilla, joten se tietysti kiinnostaa kun olen rotaattoria hankkimassa. Mutta tuleeko halvan hinnan vastineeksi myös ongelmia, vai menenkö suosiolla seuraavaksi halvimpaan eli Pegasokseen joka on melkein tuplahintainen....

Harmaa Vaeltaja

Ilmeisesti kenelläkään ei moista ole.

MJoker

Samaa olen katsellut, mutta ZWO:n Asiairiin olen sidottu, ainakin toistaiseksi, niin on jäänyt hankkimatta. ZWO:lta on ilmeisesti kanssa tulossa rotaattori, jonka olettaisin olevan samassa hintaluokassa, mutta varmaa tietoa ei ole. Messuilla ovat sitä esitelleet jo.

Harmaa Vaeltaja

Lainaus käyttäjältä: MJoker - 18.06.2024, 12:44:31Samaa olen katsellut, mutta ZWO:n Asiairiin olen sidottu, ainakin toistaiseksi, niin on jäänyt hankkimatta. ZWO:lta on ilmeisesti kanssa tulossa rotaattori, jonka olettaisin olevan samassa hintaluokassa, mutta varmaa tietoa ei ole. Messuilla ovat sitä esitelleet jo.

Ei taida olla ZWO:lta tulossa tälle alkavalle kaudelle mitään. Menee vuoden päähän jos heitä odottelee. Olen muutenkin vaihtamassa pikkuhiljaa NINA:an. Olisihan se mukava säilyttää yhteensopivuus ASIAIR:n kanssa, mutta en oikein ole innostunut vielä vuoden odotuksesta.