AstroArt Store

Aloittaja vehnae, 23.11.2020, 13:07:07

« edellinen - seuraava »

NM

Moi Esamursu,

Voidaan todeta yhdessä että pitää olla huolissaan kaupan toimintamalleista...

Tosiaan se sinun huollossa oleva seurantapää myytiin minulle, kaupan mukaan vahingossa. Toisaalta sitä ei kauppa eikä tarina kerro, että miten voidaan vahingossa myydä sinun huollossa oleva seurantapää, mutta myös sinun huollossa oleva Asiair oli kaupan...

Osa voi kuitata tämän "tekevälle sattuu" -mentaliteetilla, mutta suomeksi tämä on petos.

Mutta joo, ostelin season salesta tarvikkeita, kuten tämän jalustan. Jalustan piti tulla uudella kolmijalalla, mutta sitä ja vastapainoja ei kuulunut, eikä näkynyt - nyt selvisi syykin :)

Hinnassakin tultiin vastaan, että ostan itse kolmijalan.

No nyt kun nämä asiat tässä on selvinnyt, niin palautan KAIKKI tilaamani tavarat kauppaan, jonka jälkeen teen rikosilmoituksen petoksesta.

Ai niin anteeksi jos jalustanpään palautuksessa kestää, odottelen vielä klarnalta toimintaohjeita miten tälläisissä tapauksissa toimitaan, voi olla ennakkotapaus :D

Jos haluat kuulla kuukausia selityksiä ja olet valmis ottamaan riskin että ostat toisen asiakkaan huollossa olevan tuotteen niin tämä on sinun kauppasi ehdottomasti.

Itse jatkossa maksan vaikka 10-20% enemmän että asiointi sujuu niinkuin kaupalla pitääkin.

Olihan näitä punaisia lippuja ilmassa, mutta ihan näin pitkälle en uskonut kotimaisen pienen piirin kaupan menevän.



Esamursu

Tervehdys NM

Jahas, päivitetäänpä tuota viime viikon kirjoitusta. Siis olin lähettänyt seurantapään yli vuosi sitten AstroArtille ja pyysivät vielä AsiAirin mukaan, että voivat tarkistaa että vika ei ole siinä. Omalta osalta asia jäi kun kiinnostuskin oli vähän lopahtanut koko harrastusta kohtaan.

Viime viikolla luin täältä kokemuksia kyseisestä kaupasta ja kirjoitin sen oman viestini, jonka jälkeen kysyin AstroArtilta mikä on seurantapään tilanne. Oltiin pahoillaan että tapaus oli unohtunut. AsiAir oli kuulemma hyllyssä ja seurantapään tilannetta selvitetään että riittääkö kortin vaihto. Ja oli jonkunlaista yritystä kuitata tavarat rahalla.

Vyyhti alkoi purkautua eilen ja täytyy sanoa että hermo oli hiukan kireällä. Yksityisviestin kautta selvisi että seurantapääni on myyty ja ei tosiaankaan unohtunut hoitaa, niinkuin minulle kaupan puolelta väitettiin. Ja AsiAir oli vielä sen takia hyllyssä, koska sitä ei oltu saatu myytyä. Siitäkin näin kuvankaappauksen AsiAirin myyntiyrityksestä toiselle henkilölle.

Minun seurantapääni uudelle omistajalle oli selitelty ummet ja lammet, eli taas valehdeltu päin naamaa niinkuin minullekin. Mutta sain kuvan seurantapäästäni ja sisällä oli minun tussilla tekemiä merkkejä, eli 100% minun, vaikka AstroArt on muuta valehdellut kaikille osapuolille. Seurantapää oli myynnissä ilman jalustaa ja vastapainoja ja ihan ymmärrettävää, koska ne on minulla täällä.

Ja tässä kun tätä kirjoitan alkaa verenpaineet nousta tällaisesta toiminnasta ja voi olla että kaikkea ei ehkä tähän tule laitettua ja varmaan jossakin asioissa parempi niin.

Eilen laitoin AstroArtille palautetta ja annoin kaksi viikkoa aikaa hoitaa asia kuntoon, muuten se on rikosilmoitus. Sieltä suunnalta en halua mitään yhteydenottoja, nuo aikaisemmat valeet ja selittelyt riittää nyt!

Älkää hyvänen aika laittako pennin jeniä tuohon kauppaan.



TeemuP

Lainaus käyttäjältä: Esamursu - 03.09.2024, 05:14:42Tervehdys NM

Jahas, päivitetäänpä tuota viime viikon kirjoitusta. Siis olin lähettänyt seurantapään yli vuosi sitten AstroArtille ja pyysivät vielä AsiAirin mukaan, että voivat tarkistaa että vika ei ole siinä. Omalta osalta asia jäi kun kiinnostuskin oli vähän lopahtanut koko harrastusta kohtaan.

Viime viikolla luin täältä kokemuksia kyseisestä kaupasta ja kirjoitin sen oman viestini, jonka jälkeen kysyin AstroArtilta mikä on seurantapään tilanne. Oltiin pahoillaan että tapaus oli unohtunut. AsiAir oli kuulemma hyllyssä ja seurantapään tilannetta selvitetään että riittääkö kortin vaihto. Ja oli jonkunlaista yritystä kuitata tavarat rahalla.

Vyyhti alkoi purkautua eilen ja täytyy sanoa että hermo oli hiukan kireällä. Yksityisviestin kautta selvisi että seurantapääni on myyty ja ei tosiaankaan unohtunut hoitaa, niinkuin minulle kaupan puolelta väitettiin. Ja AsiAir oli vielä sen takia hyllyssä, koska sitä ei oltu saatu myytyä. Siitäkin näin kuvankaappauksen AsiAirin myyntiyrityksestä toiselle henkilölle.

Minun seurantapääni uudelle omistajalle oli selitelty ummet ja lammet, eli taas valehdeltu päin naamaa niinkuin minullekin. Mutta sain kuvan seurantapäästäni ja sisällä oli minun tussilla tekemiä merkkejä, eli 100% minun, vaikka AstroArt on muuta valehdellut kaikille osapuolille. Seurantapää oli myynnissä ilman jalustaa ja vastapainoja ja ihan ymmärrettävää, koska ne on minulla täällä.

Ja tässä kun tätä kirjoitan alkaa verenpaineet nousta tällaisesta toiminnasta ja voi olla että kaikkea ei ehkä tähän tule laitettua ja varmaan jossakin asioissa parempi niin.

Eilen laitoin AstroArtille palautetta ja annoin kaksi viikkoa aikaa hoitaa asia kuntoon, muuten se on rikosilmoitus. Sieltä suunnalta en halua mitään yhteydenottoja, nuo aikaisemmat valeet ja selittelyt riittää nyt!

Älkää hyvänen aika laittako pennin jeniä tuohon kauppaan.



hyvältä kuulostaa itselläkin on ollut ongelmia tuon puljun kanssa. Viime vuonna totesin että en osta sieltä mitään.